Dialogmöte inför strategi om hälsa och välfärd

regeringen.se Den 27 januari träffade statssekreterare Lena Furmark och Ragnwi Marcelind representanter som gav sin syn på frågor om vad som behövs för att stärka patienters, brukares och anhörigas medverkan och genom forskning och innovation utveckla områdena hälsa, vård och omsorg.