Ministrar diskuterar inre telekommarknad i EU
En inre marknad för elektronisk kommunikation. Det är huvudämnet då EU:s telekomministrar möts i Bryssel den 5 december för rådsmöte. Dagordningen omfattar också transportfrågor. Infrastrukturminister Catharina Elmsäter-Svärd och It-och energiminister Anna-Karin Hatt deltar i mötet.
Artikel: Ministrar diskuterar inre telekommarknad i EU
EU-representationen i Bryssel, 29 november 2013
Artikel: Ministrar diskuterar inre telekommarknad i EU
EU-representationen i Bryssel, 29 november 2013
Källa: Nyheter från Näringsdepartementet


