Diskussion om hållbara investeringar och innovationer på Mobile World Congress
Den 24-26 februari äger världens största mobilmässa, Mobile World Congress, rum i Barcelona. It- och energiminister Anna-Karin Hatt är på plats för att bland annat delta i en paneldiskussion om politiska strategier på mobilområdet.
Pressmeddelande: Anna-Karin Hatt medverkar på Mobile World Congress i Barcelona
Näringsdepartementet, 25 februari 2014
Pressmeddelande: Anna-Karin Hatt medverkar på Mobile World Congress i Barcelona
Näringsdepartementet, 25 februari 2014
Källa: Nyheter från Näringsdepartementet


