Ministrar diskuterar inre telekommarknad i EU

En inre marknad för elektronisk kommunikation. Det är huvudämnet då EU:s telekomministrar möts i Bryssel den 5 december för rådsmöte. Dagordningen omfattar också transportfrågor. Infrastrukturminister Catharina Elmsäter-Svärd och It-och energiminister Anna-Karin Hatt deltar i mötet.


Artikel: Ministrar diskuterar inre telekommarknad i EU

EU-representationen i Bryssel, 29 november 2013

Källa: Nyheter från Näringsdepartementet