Seminarier om fossiloberoende fordonsflotta – Hur kan Sverige ställa om till mer hållbara transporter?
Näringsdepartementet arrangerar i början av året tre seminarier om hur Sverige kan ställa om till mer hållbara transporter. Under det första seminariet, Biodrivmedel - möjligheter för en fossiloberoende fordonsflotta, fördjupar vi oss i frågan om biodrivmedlens roll i omställningen av tranportsektorn. Seminariet äger rum på KTH i Stockholm den 23 januari.
Läs mer om seminariet Biodrivmedel - möjligheter för en fossiloberoende fordonsflotta och anmäl dig
Näringsdepartementet, 10 januari 2014
Läs mer om seminariet Biodrivmedel - möjligheter för en fossiloberoende fordonsflotta och anmäl dig
Näringsdepartementet, 10 januari 2014
Källa: Nyheter från Näringsdepartementet


